Tuesday, May 3, 2011

Lawatan ke tapak rumah baru kami



pagi tadi aku tak hantar arham pegi taska, sebab aku decide nak jaga dia kat rumah sepanjang aku bercuti nie..lepas mandikan dia, wife aku kol ajak breakfast sama2..so kitaorang pun heading to pasar seksyen 6 shah alam untuk pekena nasi lemak berlauk..lepas makan wife aku ajak pi tengok rumah baru kami di desa alam , shah alam..sampai kat sana nampaklah banyak progress atau kemajuan kerja di tapak yang dibuat oleh pemaju..alhamdulillah bagus pemaju nie jalankan kerja..projek nie dijalankan oleh Debbin Sdn Bhd dengan kerjasama Perbadanan kemajuan Ekonomi Negeri Selangor (PKNS)..Dijangkankan akhir tahun nie atau awal tahun depan kitaorang akan berpindah ke situ..Pembelian rumah nie adalah sebagai pelaburan kami di shah alam..Aku rasa tak rugi beli rumah di shah alam pada masa tu sebab sekarang dengan kenaikan kos pembinaan, rumah2 di sekitar shah alam meningkat dengan tingginya..Alhamdullialah kami membuat keputusab yang betul pada waktu tu..

No comments:

Post a Comment