Wednesday, May 4, 2011

Kisah berhenti rokok NiQuitin 4mg LOZENGES

1. Alhamdulillah dah sebulan aku berenti isap rokok..pada pendapat aku, cara paling mujarab nak berenti rokok adalah anda perlu ada niat untuk berhenti rokok dan guna niquitin nie..sebab aku try dalam 2 ari je keinginan untuk merokok terus menurun

2. Tak dinafikan nafsu untuk merokok tu datang bila perot penuh lepas makan dengan banyaknya..hehe..lagi satu kalau ada problem ke mesti rasa nak isap tu datang..tapi dengan bantuan niquitin nie keinginan tu boleh terpadam dengan sendirinya..
Aku beli produk nie di Midvalley Shopping Complex dengan harga Rm 68.60 dalam bentuk tablet untuk di isap..yang bestnya aku guna tak sampai sepapan dah boleh berenti sampailah ke hari ini.Lagipun aku amik yang dos untuk orang yang bangun pagi terus nak cari rokok "for those who smoke within 30 mins of waking"

3. So salute kepada produk dari Glaxosmithklien nie ..memang power..!!..rakan2 yang terinngin nak berenti rokok ,wife yang nak tgk husband berenti rokok tu boleh guna produk ini..memang tak rugi memakainya..!!

No comments:

Post a Comment