Saturday, May 7, 2011

Driving Kereta baru la...

1. Semalam dalam kul 6.30 ptg aku pegi amik kereta yang dah siap di Glenmarie Shah Alam Kosmo Kars Sdn Bhd. Masa kitaorng dtg masih ada beberapa customer di tempat tu..
Sampai je sana ,kami jumpa salesman honda, dia bagi penerangan tentang insuran, tinted yang dipasang (Raytech)..ok lah kot waranti 7 tahun..So aku pun bagi kunci kereta lama aku honda civiv gak..kereta tu banyak dah berjasa kepada aku dan keluarga aku..aku salute kepada honda civic aku JDV 3308 warne silver tu..aku menyayangimu..huhu.. walaubagaimanpun yang baru nie pun aku sayang jugak..tapi masa amik mak aku kat kajang ,kami pakai waja wife aku sebab masih terkial-kial nak tau button2 kat situ..

2. Hari ni pulak anak aku arham jatuh lepas main tongkat atok wan dia..so apa lagi berdarah gigi dia..aku bawak dia kat klinik rudy di seksyen 2 shah alam, doktor kata tak ada apa..so doktor beri ubat tahan sakit, bengkak dan antibitik..baba doakan arham cepat sembuh sebab bila gigi depan sakit, nak isap susu susah, nak makan pon susah..kesian sebab darah lambat nak berhenti..

3. Sebelah petang lak, bukak plastik keta honda..pas tu bawak family pusing shah alam..pegi kedai amin thai beli lauk..kami order siakap 3 rasa, sayur campur, sup cendawan, dsb.. sebab malam nie nak makan ramai satu family kat rumah akak aku di seksyen 7 shah alam..

Gambar akan diupdate sedikit masa lagi..

No comments:

Post a Comment