Tuesday, May 10, 2011

Another day another sunset

1. Hari nie aku, wife n arham settlekan untuk penamatan insuran kereta lama aku di Amassurance di bukit raja, klang.. urusan tak lama, pihak insuran akan pulang semula duit insuran yang aku dah bayar sebab aku tamatkan awal daripada tempoh sah laku..so dapatlah dalam RM190.00..jadilah... then terus cargas ke glenmarie untuk hantar dokumen tu pada salesman honda untuk diberikan kepada pihak used car yang amik kereta lama aku tu. Dalam perjalanan, maybank call dan offer aku kad kredit diaorang..bual2 siap tanya2 then aku pun setuju untuk grab the offer..so dalam tempoh seminggu kad kredit aku siap..

2. Lepas tu aku gerak ke restoran jayanti seksyen 13 shah alam untuk makan tengah hari kat sana..amik lauk asam pedas dengan ikan keli berlada..puhhhhhhh sedapnya!! walaupun ringkas aku rasa kenyang yang amat...balik rumah, wife aku bawak kereta baru ke office lak. Arham aku jaga.Sampai2 rumah arham siap sambung tido lagi tu..lepas dia jaga, aku suapkan nasi sambil bukak vcd 'backyardigan' untuk dia layan...hehehe

No comments:

Post a Comment