Monday, May 2, 2011

3/5/2011 Cuti lagi.....

Sepatutnya ari nie aku dah lapor diri di westport port klang, tapi tak jadi sebab aku dah accept job dengan company oil n gas tu....kali nie takde la pulak diaorang nak counter offer mcm IJM buat kat aku aritu..so ari nie aku try nak settle mana2 yang patut sebab aku akan lapor diri ke tempat keje baru pada 16/5/2011 akan datang.anak aku leka tgk upin ipin dia..hehe..semalam kak leha call kata mak dah ada kat rumah dia di kajang..mak datang untuk buat rawatan susulan di hospital selayang sambil sediakan kelengkapan untuk perkhawinan ajul nnti..

rasanya kebanyakkan masa nanti aku nak update blog je lah..kemaskini mana2 yang patut..tgk blog orang lain untuk cari inspirasi..hhaha!

3 comments:

  1. hai bro.. huhu saje go0gle2 cari info.. tetiba nampak plak perkataan westport kat post atas..
    takder rezki nak jumpa.. haha ekceli am keje kat situ..

    ReplyDelete
  2. ooo ye ke..hehe u keje bahagian mana kat westport?

    ReplyDelete
  3. i kat PMD section.. Yard area.. bukan kat tower.

    ReplyDelete