Sunday, May 1, 2011

1 Mei Hari Pekerja

Hari ini adalah permulaan kepada kehidupan baruku..aku baru sahaja berhenti dari perkhidmatan awam untuk berhijrah ke sektor swasta...sebelum ini pening jugak kepala memikirkan syarikat mana yang patut aku masuk memandangkan tiap syarikat memberi pakej yang menarik. hanya terpulang kepada aku nak pilih yang mana satu.

Aku memilih untuk berkhidmat di sebuat syarikat minyak dan gas dari luar negara sebagai jurutera awam..harap2 ini adalah pilihan yang tepat untuk diriku dan keluargaku..doakan kejayaan kami ya allah.

Antara sebab aku menamatkan perkhidmatan awam adalah kerana aku tidak gemar dengan perangai kebanyakan jurutera awam di jkr yang pada aku hanya suka berlagak..gasak ko lah labuuu!! satu hari aku akan buktikan juga pada korang semua..

No comments:

Post a Comment